תמונות
עמוד הבית | אודות | מפת הגעה | תקנון | שרות לקוחות | בלוג | צור קשר
טלפון להזמנות: 03-9027020
כמות מוצרים בעגלת קניות: 0
   קטלוג מוצרים

טפטים לקיר

 

טפטים לקיר

טפטים ייחודים לכל מטרה

להזמנת טפט לחץ לגלרייה

 
שרות לקוחות

ניווט באתר
ניתן לחפש באופן קל ומהיר בקטגוריות השונות את המוצר בו אתם מעונינים, לכל קטגוריה ישנן תת קבוצות המאפשרות להתמקד לכיוון המוצר באופן מהיר ונוח.

בצד ימין של המסך, מופיע תפריט עם שמות הקטגוריות השונות, ניתן בעזרת לחיצה לעבור מקטגוריה אחת לשניה ולדפדף באתר.

בנוסף ניתן לחפש במנוע החיפוש בשפה העברית או בשפה האנגלית על ידי הקלדת שם האומן / הלהקה / הנושא או כל דבר הקשור לנושא אותו הנך מחפש המחשב ימצא צירופי אותיות מתאימים ויעלה את כל תוצאות החיפוש במידה ויהיו - יש להשתמש בשלוש אותיות לפחות.

במידה ומצאת מוצר כלשהו ואתה מעוניין לראות עוד מוצרים של אותו צייר/להקה וכו... באפשרותך ללחוץ על שם האומן / הנושא מתחת לתמונה בתוצאות החיפוש (מודגש בצבע ירוק) או בדף המוצר בצד ימין (מודגש בצבע ירוק) תוכל לראות את כל המוצרים שישנם באתר מאותו סוג באופן מיידי מכל הקטגוריות השונות באתר.

רכישת מוצר
בכל שלב בתהליך הגלישה בו מופיע "הוסף לסל" ניתן ללחוץ עליו ולהזמין את המוצרים.

במוצרים בהם לא מופיע  "הוסף לסל" בתוצאות החיפוש יש ללחוץ על כפתור "מסגור/הדפסה" לבחירת גודל וחומר ההדפסה, בשלב זה ניתן לבחור באפשרויות מסגור שונות ולהשלים את הרכישה בכל שלב על ידי בחירת "הוסף לסל".

ניתן להמשיך ולהוסיף מוצרים נוספים לסל הקניות, ברגע שתרצה לסיים את הקנייה לחץ על מקש "לקופה", אז תתבקש למלא את הפרטים ולשלוח את ההזמנה. 

ניתן לגרוע מוצרים מסל הקניות בכל שלב.

בדיקת מוצרים בסל הקניות
אם ברצונך לראות את המוצרים שרכשת עד כה ניתן בכל שלב ללחוץ על מקש "סל הקניות" שלך הנמצא בכל דף בסרגל העליון מצד שמאל.

מחירים ואופן התשלום
מחירי המוצרים המופיעים באתר כוללים מע"מ.

לא יהיה כפל הנחות למוצרים במחירי מבצע או למוצרים במחירים מיוחדים באתר. ללקוחות עסקיים ינתן מחיר המוצר במבצע או מחיר המחירון בניכוי ההנחה של הלקוח - הנמוך מבין השניים.

לאחר שההזמנה התקבלה בשרות הלקוחות של האתר, אנו נתקשר אליך על מנת להסדיר את התשלום בעד המוצרים שהוזמנו.

החיוב בכרטיס האשראי יעשה באופן מיידי לאחר קבלת הפרטים בטלפון, למעט במקרה והמוצר אינו במלאי בעת ההזמנה, במקרה כזה החיוב יעשה בתאום עם אספקת המוצר.

קיימת אפשרות של תשלום בצ'ק בתיאום עם שרות לקוחות לפקודת:
 "גלמיר יבוא והפצה בע"מ"
ולשלחו בדואר לכתובתנו:
רח' המלאכה 10 ,פארק אפק, ראש-העין, מיקוד 48091.
יש לציין על הצ'ק "למוטב בלבד".

משלוח
בדרך כלל המוצרים ישלחו בדואר רשום ויסופקו תוך 3 עד 10 ימי עבודה בעלות של 15 ש"ח.

במידה והנך מעוניין לקבל את המוצרים ישירות לכתובתך באחריותך לבקש זאת בכתב (במקום המיועד לבקשות מיוחדות בשאלון הפרטים האישיים) ואנו נתקשר ונעדכן טלפונית בנוגע לשינוי בעלות.

במקרים בהם נדרשת עלות גבוה (מעל 15 ש"ח), כמו במקרים בהם המשקל גבוה, שרות של דואר שליחים, אספקה לבית הלקוח על ידי רכב חלוקה של החברה או שנדרשת אריזה מיוחדת אנו נתקשר ונעדכן טלפונית בנוגע לשינוי בעלות.

ניתן לקבל את המוצרים בדואר שליחים  במקרה כזה הם יסופקו תוך 2 עד 3 ימי עבודה יש לתאם מראש עם מרכז שרות לקוחות בטלפון 03-9027020 עלות המשלוח תיבדק ותימסר בטלפון.

תמונות ממוסגרות אספקה בתיאום עם מרכז שרות לקוחות בטלפון 03-9027020
.

שליחת מוצר לכתובת אחרת - יש למלא אחרי מילוי הפרטים האישיים בעת ההזמנה במקום המיועד לבקשות מיוחדות  כתובת שונה למשלוח - אנו נשלח את המוצר לכתובת זו.

איסוף עצמי יש למלא בסל הקניות הקנייה "איסוף עצמי" אנו נכין את המוצרים ונתאם אתכם את המועד המדוייק לאיסוף מכתובתנו:

גלמיר, רח' המלאכה 10 בניין כרמלים, ביתן 213, פארק אפק, ראש-העין.
קבלת קהל: ימים א' עד ה' בתיאום מראש.

טלפון: 03-9027020 פקס: 03-9027576 דוא"ל: galmir@inter.net.il
 
החלפת מוצרים
אם ברצונכם להחליף מוצר שרכשתם או שקבלתם במתנה, תוכלו להגיע בתיאום טלפוני עם שרות לקוחות בטלפון 03-9027020 למחסני החברה בכתובת: רח' המלאכה 10 בניין כרמלים, ביתן 213, פארק אפק, ראש-העין.

אנו נחליף כל מוצר תוך 14 יום מיום רכישתו ובלבד שהוחזר באריזתו המקורית, שאינו פגום, מקופל, שבור, שרוט, סדוק או קרוע.

תנאי זה אינו נכון לגבי תמונות שהוזמנו עם מסגרת או הדפסות שהוזמנו ע"ג קנבס, נייר או כל חומר אחר עליו ניתן להדפיס באתר וזאת לפי בחירת "הרוכש" מאחר והמוצר יוצר לפי דרישותיו ואינו "מוצר מדף". לפיכך לא תהייה החלפה/החזרה של המוצרים הללו.
 
מוצרים חסרים
"גלמיר"  מחזיקה רמת מלאי גדולה ממוצריה אך לעיתים חסרים מוצרים מסוימים בין משלוח למשלוח, במקרה כזה נודיע לכם בדוא"ל על חוסר במלאי ונודיעכם על זמן אספקה משוער למוצר החסר, במקרה של עיכוב מעל ל 14 ימים נבקשכם לאשר כי אתם מעונינים להמתין עד להגעת המוצר.
 

לכל שאלה שלא קיבלתם עליה מענה נשמח לענות  בדואר אלקטרוני galmir@inter.net.il

או בטלפון: 03-9027020
או בפקס: 03-9007576