תמונות
עמוד הבית | אודות | מפת הגעה | תקנון | שרות לקוחות | בלוג | צור קשר
טלפון להזמנות: 03-9027020
כמות מוצרים בעגלת קניות: 0
   קטלוג מוצרים

טפטים לקיר

 

טפטים לקיר

טפטים ייחודים לכל מטרה

להזמנת טפט לחץ לגלרייה

 
שרות לקוחות

ניווט באתר
ניתן לחפש באופן קל ומהיר בקטגוריות השונות את המוצר בו אתם מעונינים, לכל קטגוריה ישנן תת קבוצות המאפשרות להתמקד ולמצוא את המוצר באופן מהיר ונוח.

בצד ימין של המסך, מופיע תפריט עם שמות הקטגוריות הראשיות השונות, ניתן בעזרת לחיצה לעבור מקטגוריה אחת לשניה משם לתת קטגוריה ולצפות במבחר המוצרים הרלבנטיים.

בנוסף ניתן לחפש במנוע החיפוש בשפה העברית או בשפה האנגלית על ידי הקלדת שם האומן / הנושא או כל דבר הקשור לנושא אותו הנך מחפש, האתר יאתר את המוצרים המתאימים לצירופי האותיות ויוציג את תוצאות החיפוש במידה ויהיו - יש להשתמש בשלוש אותיות לפחות.

במידה ומצאת מוצר כלשהו ואתה מעוניין לראות עוד מוצרים של אותו צייר/צלם וכו... באפשרותך ללחוץ על שם האומן / הנושא מתחת לתמונה בתוצאות החיפוש (מודגש בצבע ירוק) או בדף המוצר בצד ימין (מודגש בצבע ירוק) יוצגו כל המוצרים מאותו סוג באופן מיידי מכל הקטגוריות השונות באתר.

רכישת מוצר
בכל שלב בתהליך הגלישה בו מופיע "הוסף לסל" ניתן ללחוץ עליו ולהזמין את המוצרים.

במוצרים בהם לא מופיע  "הוסף לסל" בתוצאות החיפוש יש ללחוץ על כפתור "מסגור/הדפסה" לבחירת גודל וחומר ההדפסה, בשלב זה ניתן לבחור באפשרויות מסגור שונות ולהשלים את הרכישה בכל שלב על ידי בחירת "הוסף לסל".

ניתן להמשיך ולהוסיף מוצרים נוספים לסל הקניות, ברגע שתרצה לסיים את הקנייה לחץ על מקש "לקופה", אז תתבקש למלא את הפרטים ולשלוח את הזמנתך. 

ניתן לגרוע מוצרים מסל הקניות בכל שלב.

בדיקת מוצרים בסל הקניות
אם ברצונך לראות את המוצרים שבחרת עד כה ניתן בכל שלב ללחוץ על מקש "סל הקניות" שלך הנמצא בכל דף בסרגל העליון מצד שמאל.

מחירים ואופן התשלום
מחירי המוצרים המופיעים באתר כוללים מע"מ.

לאחר שההזמנה התקבלה במערכת ניהול ההזמנות של האתר, אנו נבדוק זשמינות המוצרים במלאי ונתקשר על מנת להסדיר את התשלום בעד המוצרים שהוזמנו.

התשלום: ביט, פייבקס, העברה לחשבון ובכרטיס אשראי יעשה באופן מיידי לאחר קבלת הפרטים בטלפון, למעט במקרה והמוצר אינו במלאי בעת ההזמנה, במקרה כזה החיוב יעשה בתאום עם אספקת המוצר.

אם ברצונך לשלם בהעברה לחשבון נא לציין זאת בהזמנה - פרטי החשבון להעברות יימסרו בטלפון.

לא יהיה כפל הנחות למוצרים במחירי מבצע או למוצרים במחירים מיוחדים באתר. ללקוחות עסקיים ינתן מחיר המוצר במבצע או מחיר המחירון בניכוי ההנחה של הלקוח - הנמוך מבין השניים.

אפשרויות משלוח (מתוכן יוצגו רק הרלבנטיות להזמנתך):

  • משלוח בדואר חבילות/רשום: ההזמנה תגיע לסניף הדואר או לנקודת האיסוף הקרובה לכתובתך תוך 3 עד 10 ימי עבודה (לפי אילוצי דואר ישראל) מרגע שההזמנה מוכנה - בעלות של 40 ש"ח - מתאפשר כאשר המוצר אינו שביר או גדול.

  • שליח עד לכתובתך: ההזמנה תסופק תוך 4 ימי עסקים מרגע שההזמנה מוכנה - בעלות של 50 ש"ח עד 60 ש"ח  - המחיר משתנה בהתאם לגודל ולסוג האריזה הנדרשת למוצר שהוזמן.

  • איסוף עצמי: ברגע שהזמנתך מוכנה תישלח אליך הודעה עם פרטי התקשרות לתיאום האיסוף (אין להגיע ללא תיאום מראש), נקודת איסוף:
    • הוד השרון - כתובת תימסר בהודעה.

חשוב לדעת:

  • עלות משלוח חריגה: מקרים בהם תידרש עלות משלוח שונה מזו המתקבלת בקופה בתהליך ההזמנה יתכנו כאשר מספר המוצרים בהזמנה גדול, המוצרים בגודל חריג, נדרשת הובלה או אריזה מיוחדת או מכל סיבה אחרת בהתאם לשיקול הדעת של מפעילי האתר. במקרה כזה אנו נתקשר לפני אישור התשלום במערכת לעדכן בעלות הנוספת ורק לאחר אישור המזמין נחייב ונטפל בהזמנה.

  • משלוח לכתובת אחרת: יש למלא בשורת הכתובת בדף פרטים אישיים את היעד למשלוח. במידת הצורך ניתן לרשום בשורת הבקשות המיוחדות כתובת נוספת למשלוח החשבונית.

טלפון: 03-9027020 פקס: 03-9027576 דוא"ל: galmir@inter.net.il
 
החלפת מוצרים
אם ברצונכם להחליף מוצר שרכשתם, תוכלו להגיע עם חשבונית המקור בתיאום טלפוני עם שרות לקוחות בטלפון 03-9027020.

אנו נחליף כל מוצר תוך 14 יום מיום רכישתו ובלבד שהוחזר באריזתו המקורית, שאינו פגום, מקופל, שבור, שרוט, סדוק או קרוע.

תנאי זה אינו נכון לגבי תמונות שהוזמנו עם מסגרת או הדפסות שהוזמנו ע"ג קנבס, נייר או כל חומר אחר עליו ניתן להדפיס באתר וזאת לפי בחירת "הרוכש" מאחר והמוצר יוצר לפי דרישותיו ואינו "מוצר מדף". לפיכך לא תהייה החלפה/החזרה של המוצרים הללו.
 
מוצרים חסרים
"גלמיר"  מחזיקה רמת מלאי גדולה ממוצריה אך לעיתים חסרים מוצרים מסוימים בין משלוח למשלוח, במקרה כזה נודיע לכם בדוא"ל על חוסר במלאי ונודיעכם על זמן אספקה משוער למוצר החסר, במקרה של עיכוב מעל ל 14 ימים נבקשכם לאשר כי אתם מעונינים להמתין עד להגעת המוצר.
 
לכל שאלה שלא קיבלתם עליה מענה אנא פנו בדואר אלקטרוני

galmir@inter.net.il

או בטלפון: 03-9027020
או בפקס: 03-9007576